|
Datum |
Onderwerp |
1 |
9 maart |
Inleiding: opbouw, structuur van de scholing, examinering, CanMeds-rollen, klinisch redeneren, studiemateriaal
Branche 1: onderkennen van bestaande of dreigende gezondheidsproblemen
Rol: gezondheidsbevorderaar |
2 |
16 maart |
Branche 1: onderkennen van bestaande of dreigende gezondheidsproblemen
Rol: gezondheidsbevorderaar |
3 |
23 maart |
Branche 2: verpleegkundige diagnose en verpleegplan
Rol: zorgverlener |
4 |
30 maart |
Branche 2: verpleegkundige diagnose en verpleegplan
Rol: zorgverlener |
5 |
6 april |
Branche 3: verpleegkundige interventies uitvoeren
Rol: zorgverlener |
6 |
13 april |
Branche 3: verpleegkundige interventies uitvoeren
Rol: zorgverlener |
7 |
20 april |
Branche 4: communiceren en samenwerken met zorgvrager en sociale netwerk
Rol: communicator |
|
|
Koningsdag |
8 |
11 mei |
Branche 4: communiceren en samenwerken met zorgvrager en sociale netwerk
Rol: communicator |
|
|
Hemelvaartsdag |
9 |
25 mei |
Branche 5: onverwachte en crisissituaties
Rol: organisator |
10 |
1 juni |
Branche 5 + 6 : onverwachte en crisissituaties
relevante wetgeving
Rol: organisator |
11 |
8 juni |
Katheteriseren van de blaas bij vrouwen
Katheteriseren van de blaas bij mannen
Blaasspoelen uitvoeren
Suprapubische katheter verzorgen |
12 |
15 juni |
Een maagsonde inbrengen
Toedienen sondevoeding |
13 |
22 juni |
Subcutaan en intramusculair injecteren
Inbrengen perifere canule voor infuus
Vloeistoffen toedienen via centraal (perifeer)infuus
(toedieningssysteem)
Inbrengen subcutane canule (insuflon)
Medicatie toedienen via subcutane canule |
14 |
29 juni |
Hechtingen of tampons verwijderen en gelegenheid om extra te oefenen wat nog lastig is |
15 |
6 juli |
Examens klinisch redeneren oefenen, carrousel |
Bijeenkomsten: op
donderdag van 17.00 tot 21.00 uur
Locatie van de scholing: op 1 van de 4 locaties (de locatie wordt bepaald minimaal 3 weken van te voren)